Апарт-готель Апартаменти City of Lions ● Подобово квартири у Львові
тел.: +38 (096) 838-23-20; +38 (066) 306-37-13; +38 (063) 369-43-42
Viber, WhatsApp: +38 (097) 784-22-30
City of Lions » Правила проживання гостей

Правила проживання гостей

Ці правила встановлюють порядок проживання та надання послуг у апарт-готелі Апартаменти City Of Lions

1. Правила користування майном Апарт-готелю

1. Загальні положення

1.1 Дані правила встановлюють для постояльців внутрішній розпорядок проживання в апарт-готелі Апартаменти City Of Lions (далі «Апарт-готель »), правила користування майном апарт-готелю, обсяг наданих послуг, відповідальність сторін.

1.2 Номери апарт-готелю розташовані в житловому багатоквартирному будинку (далі Будинок).

2. Майно Апарт-готелю

2.1 апарт-готель надає постояльцям для проживання мебльовані номери, оснащені, відповідно до Договору, побутовою технікою, сантехнікою та іншим обладнанням. Номери апарт-готелю утеплені, мають сучасне оздоблення, обладнання, комплектацію.

2.2 Постояльці повинні дбайливо поводитися з майном апарт-готелю, використовувати обладнання за призначенням, дотримуватися вимог пожежної безпеки. У разі виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (затока, загоряння, розбиті стекла і т.п.), необхідно негайно повідомити про це адміністратора за телефоном:

+38 (096) 66-88-914

3. Внутрішній розпорядок проживання в апарт-готелі

3.1 За дотриманням внутрішнього розпорядку в апарт-готелі стежить адміністратор. Він дає відвідувачам роз’яснення щодо правил проживання, приймає скарги про порушення встановленого порядку роботи апарт-готелю від них і жителів Будинки.

3.2 Забороняється передавати ключ від номера особам, які не проживають в апартаментах.

3.3 У номерах апарт-готелю, а також у коридорах, сходових прольотах Будинки забороняється палити. За куріння в недозволеному місці накладається штраф відповідно до прийнятого муніципальним тарифом. При повторному випадку паління в зазначених вище місцях адміністрація апарт-готелю має право виселити постояльця.

3.4 З 22-00 до 9-00 годин на номерах апарт-готелю і на території Будинку необхідно зберігати тишу.

3.5 До відвідувачів апарт-готелю можуть приходити гості в будь-який час. На прихід гостя не потрібна згода адміністратора. За гостя відповідає проживаючий в номері постоялець. Гість не має права проживання в номері без згоди адміністратора.

3.6 Знаходження будь-яких тварин в номерах дозволено тільки після узгодження з адміністратором.

3.7 В номерах забороняється використовувати трійники і подовжувачі, потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять в стандартне обладнання номерів або видані для користування адміністратором.

3.8 Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної і гарячої води. Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після відходу з номера.

3.9 Кількість гостей, які мають право проживати в номері узгоджується в замовленні. Проживання інших гостей можливо тільки після узгодження з адміністратором і за додаткову плату, відповідно до ціни, зазначеної на сайті. У разі відмови гостей узгодити розміщення додаткових гостей, адміністратор може виселити всіх гостей, без повернення грошей.

4. Послуги, що надаються апарт-готелем Апартаменти City Of Lions

4.1 Апарт-готель Апартаменти «City Of Lions» надають основні послуги, які входять у вартість проживання.

4.2 До основних послуг, в залежності від рівня номера апарт-готелю, належить надання укомплектованих номерів для проживання, прибирання номерів перед заселенням постояльців (далі 2 рази на тиждень), надання комунікаційного пакета (телебачення, інтернет), інформаційний буклет, надання малої побутової техніки і устаткування (чайник, праска, прасувальна дошка), за кількістю постояльців (відповідно до класу апартаментів) – посуд, столові прилади, постільна білизна, рушники, тапочки, предмети особистої гігієни.

4.3 До додаткових послуг відносяться будь-які інші послуги, зазначені в інформаційному буклеті, згідно з діючими на них тарифами чи інші послуги, які надаються постояльцям за його запитом після узгодження з адміністратором, за плату встановлену адміністратором.

4.4 Заміна постільної білизни та рушників відбувається раз на 5 днів. За бажанням постояльців, за додаткову оплату, може бути здійснена позачергова зміна білизни та рушників.

4.5 У випадку, якщо гість покидає апарт-готель раніше дати виїзду, зазначеної в анкеті гостя, оплачена постояльцем при заселенні грошова сума не повертається. Дата виїзду додатково підтверджується постояльцем при заїзді. Повернення грошових коштів у разі форс-мажорній ситуації розглядається індивідуально.

4.6 Плата за проживання в апарт-готелі і додаткові послуги стягується відповідно до прейскуранта цін, вказаними на сайті апарт-готелю та інформаційного буклету, або за погодженням з адміністратором.

4.7 Якщо постоялець неодноразово порушує внутрішні правила проживання в апарт-готелі, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для проживання мешканців Будинки, апарт-готель має право здійснити виселення.

5. Відповідальність апарт-готелю і постояльців

5.1 апарт-готель повинен вжити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги протягом доби з моменту пред’явлення постояльцем відповідної вимоги.

5.2 апарт-готель не несе відповідальності за недоліки у наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого постояльця (гостя) або внаслідок дії непереборної сили.

5.3 апарт-готель не відповідають за збереження знаходяться в наданому для проживання номері речей постояльця.

5.4 У разі виявлення забутих речей апарт-готель зобов’язаний негайно повідомити про це власника речей, якщо він відомий. Забуті речі зберігаються у адміністратора апарт-готелю протягом 1 місяця, після чого передаються у відповідні органи публічної влади або знищуються, про що складається акт установленої форми.

5.5 При заподіянні номару апарт-готелю значного матеріального збитку з вини або недбалості постояльців і (або) їхніх гостей в обов’язковому порядку повинен бути складений акт встановленого зразка. В даному випадку крім відшкодування збитку постоялець повинен добровільно або в судовому порядку відшкодувати апарт-готелю втрати, пов’язані з простоєм номера під час ремонту, заміни меблів і т.п. випадків (наприклад, при затоці водою).

6. Взаємовідносини постояльців та квартир регулює Договір найму (оренди) квартири.


Процедура оформлення броні на квартиру | Попереднє резервування | Аванс

Порядок Заезду та виеїзду в апарт-готелі

Повернутися до пошуку квартири

Це буде корисно знати в незнайомому місті | Телефоны екстрених служб, Що подивитись? Куди піти?

Очистити корзину
>